4/11 Sondag MALTA

Gick upp tidigt och akte till marknaden i Valletta, men det var inget att ha.
+ hur mycket folk som helst som gick och trangdes och varmt var det sa vi akte hem igen.
La oss uppe pa taket och solade, gott! :) Tiden gick fruktansvart sakta och fyy vad jag langade hem denna dagen!
Lagade lunch, couscous som vi hade over och stekte agg till haha gott, joda det funkade! =)
Vilade lite, sov en stund. Ville bara att tiden skulle ga frammat men det verkade inte som den gjorde det..
Antligen kunde Danne ringa mig sa vi pratade en bra stund typ en timma, da gick tiden fortare!
Usch vad jag ville hem bara nar jag horde hans rost! :( Men nu ar det ju inte langt kvar, bara 6 dagar..

Sen sov vi en stund till, eller jag vet inte om Jossan sov men jag gjorde det iaf! Sen duschade jag och sen blev det middagslagning, pulvermos och ketchup haha vilken maltid! ;) Men vi har ju atit ute varenda dag denna veckan sa det gjorde inte sa mycket, jag gillar mos sa! :)
Denna veckan blir det att leva pa mat som vi har over, typ lite pasta, mos och ris haha! =)
Och nudlar tar vi med till jobbet. Hoppas denna veckan kommer ga snabbt, vill bara hem nu aven om det ar svinkallt och trakigt vader, jag vill ha  Sverige! Later ju som det ar jattehemskt har nere men det ar det verkligen inte, jag saknar bara alla dar hemma sa mycket. Kommer verkligen inte angra att jag tog chansen och akte hit.
Det har varit skitkul och verkligen en upplevelse man aldrig kommer glomma!

Jaja, efter maten sa hoppade jag i sang haha hur trott som helst. Klockan kvart i 7, sa tidigt har jag nog aldrig lagt mig. Men jag var trott och ville bara att tiden skulle forsvinna.
Men sjalvklart precis nar jag kurat ner mig sa kommer Rence och Mario hem, satter pa sin forbaskade dator med hur hogt ljud som helst sa vi kunde inte sova. Stoppade i mina horlurar och lyssnade pa musik pa mobilen tills dom stangde av sin jadra dator. Men da istallet far man ligga och hora pa hur Rence babblar hur hogt som helst, AAH vad arg jag var! Jag ville sova! Tillslut klappade hon igen och jag kunde somna gott, mmm! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0