7/11 Onsdag MALTA

Idag var vi jattetidiga, jag vaknade ca 45 minuter innan klockan skulle ringa.
Kunde inte sova mer, gick upp, baddade min sang och hoppade i duschen. Duschade laaaaange!
Det var gott! :) Gjorde i ordning mig, Jossan med. Kakade frukost halv 8, en halvtimma tidigare an vad vi brukar.
Eftersom vi hade sa god till sa blev det X antal knackebrod mer an vad vi egentligen behovde.
Stoppade ner matladan i Jossans vaska for min ar redan forberedd for hemfard haha, proppade den full igar av lite tyngre saker sa inte min resvaska ska ga over maxtyngden for mycket.

For igar sa packade vi vara resvaskor HAHA! :) Bra att vara forberedda liksom...
Sa har bara kvar uppe de kladerna jag ska ha de har dagarna. Sen resten slanger jag i sen + att lite ska slangas som tva par skor och massa flaskor som jag inte behover ha med mig hem.
Sa nu ligger min resavaska och tar upp typ 8/9 delar av golvet och den ar TUNG! Jag lar fa betala for overvikt, inte bra! :( Menmen, jag vill inte lamna kvar natt har av det jag packat ner sa.

Tillbaks tills idag, matladan som vi packade ner blev ris som vi forberedde igar, jag rakade ha i lite for mycket vatten sa riset blev som en gagga men vad gor det hari varlden? Det gar att ata om man vill och inte ar superkrasen. Sen begav vi oss till jobbet, stannade och kopte vatten i en kiosk, ah sjalvklart inne i den kiosken sa star det en kille framfor mig i kon som har samma parfym som Danne, buhu vad jag saknar han nu! :(

Val framme pa jobbet slog jag mig ner vid min gamla dator och borjade mina vanliga sysslor med att inte gora sarskillt mycket alls, bara kolla mina sidor har pa internet, halvsova, vanta pa att Ivan ska ge mig natt att gora och bara fordriva tiden med massa onodigt... Later valdigt trakigt men det gar allt bra, kan ju saga att det ar en fruktansvar tur att jag har en egen dator att sitta vid, usch vad pestiga dagarna hade varit annars.
Nu kom Jossan och sa att hon hittat en VAG, usch vill inte vaga mig, vill inte veta vad jag vager efter denna manaden, har verkligen INTE varit nyttig nanstans hujedamej. Men smart som hon ar sa hon att vi kanske kunde lana den har fran kontoret for att vaga vara resvaskor hemma sa vi vet ungefar. Det ar ju bra! =)
Far se om jag kan halla mig fran att vaga mig sjalv hehe...

AAAAAAAAAAaaaahh jag blir galen vill hem NU! :(
Ar hungrig ocksa aaah, har bara rensat massa dumma papper hela eftermiddagen buuhu! :(
Just nu ar det jobbigt, usch usch usch usch usch!  :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0