8/11 Torsdag MALTA

Igar efter jobbet akte vi till Preluna, betalade var mat som vi hade pa kvitto dar. Sen kopte vi endast kebabkott och sas, lagade eget mos hemma och at! Mmmm mmmmm mmmmm sa himlans gott det var kan jag lova!
Sen gick vi till Supermarketen och handlade frukt till idag Torsdag och sen hem, slappade, jag pratade med Danne :D och sen somna vi, gottigott!

Antligen torsdag, en dag narmare! :):):):) Idag har jag traffat min riktigt handledare som jag egentligen skulle haft de har veckorna haha, men han har vart bortrest i princip hela tiden sa jag har inte haft chans att traffa han.
Noel Borg heter han iaf, verkar jattesnall och rolig ar han med! =)

Ar trott idag, vaknade som vanligt mitt i natten och kan inte sova pa flera timmar, sa himla storande!
Men men, nu pa formiddagen har jag rensat papper som vanligt, ar snart klar med det nu...
Men det finns mer att rensa vid ett annat skrivbord hehe!

Denna veckan har typ hela den har vaningens kontor varit bortrest sa det har varit jattetyst och lugnt och skont.
Men idag har manga av dem kommit tillbaka, inte alla men.
Nu sitter jag och vantar pa att Oksana (en rysk tjej) ska komma och ge mig mer plastfickor sa jag kan fortsatta rensa hennes forbaskade papper som hon inte har nan ordning alls pa.
Orka bara slanga alla papper i en hog for att sedan rensa dem. Varfor inte bara lagga dom i ratt ordning sa underlattare det for henne sen nar hon ska satta in dem i parmarna. Osmart! Men men...

Haha den har dagen gillar jag skarpt! :D Blev mackor till lunch idag och lite efter lunchen sa kikade Rachel in pa vart kontor och da passade jag pa att fraga nar hon skulle komma och kolla vart hus sa det ar okej.
Blev paff nar hon sa IDAG eftermiddag, hon har sagt innan att hon skulle komma pa imorn fredag.
Sa jag fick panik, skickade till Jossan pa Skype att vi maste hem och stada!! :O:O
Jossan fick med panik, hur ska vi hinna!!!??
Jag letade upp Noel, sa som det var och tur att han ar en sa rolig och skon kille.
Han svarade: Ooh, go home! :D Or as I say in English, PISSSSS OFFFFF HAHAHA! :D
Guuud sa gott, jag far sluta NU! :D Jippie och klockan ar bara 2, wunderbart!
Ska bara ga bort och fixa sa Jossan med far sluta tidigara, sen hem stada och slappa wiiee!! :D:D

Tog en promenad till Preluna, betalade var mat och tjotade med tjejerna en stund.
Sen gick vi hem, borjade stada. Sopa torka putsa haha! :)
Slangde in vara sista pommesfrites bollar i ugnen, typ 10 var haha valdigt matt man blev, INTE!
Pa samma gang kom vantade Rachel.
Jossan fick halla kolla pa hennes bil medans jag och hon sprang mycket snabbt igenom hela huset for att kolla att allt var okej, kandes som det var ganska onodigt att vi stadade for hon kollade knappt haha.
Fick vara 50 euro i deposition! :) Sen akte hon, vi kakade upp. Kom pa att vi inte blev matta av bara sa lite mat sa vi kakade upp vara mackor vi kopt att ha till frukost haha.
La oss och pratade skit en stund, gick till vart kara Supermarket haha som vanligt i pyjamasbyxor och kopte som vanligt vara applen vi ska ha imorn och lite choklad mummss!
Sen gick vi hem, spelade kort och flummade. Storde oss pa Rence for att hon spelade sin skitdaliga musik hur hogt som helst och ockuperade hela toan hela kvallen. Okej, lite overdrivet. Inte hela kvallen kanske men nastan.
Sen la vi oss lite innan 9 haha sa gottt! =)
Sen hande en sak som inte jag kommer ihag nastan. Men helt plotsligt hade jag satt mig rakt upp i sangen och borjat skrika pa Jossan att hon tatt alla mina applen och grejer HAHAHAHA! Sa himla kul.
Jossan bara: NEJJ dom ar nere i kylen. Jag fortsatte gorma hihihihi hur kul som helst.
Sen sa hon: Kolla din mobil istallet du har fatt sms. Haha jag minns knappt detta men jag svarade pa sms:et och sen somnade jag igen. Laskigt varre, gjorde typ allt i somnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0