9/11 Fredag MALTA

Idag ar en pirrig dag hihi! =) Ska namligen prata infor alla pa hela kontoret pa 10.10 motet och saga tack for den har tiden och bjuda pa choklad och onska lycka till for det ar var sista dag. Huuuga hoppas var engelska inte later for hemsk haha! ;)

Men vaknade i alla fall lite efter 6 imorse haha, spand och vill bara att tiden ska forsvinna typ.
Markte att Jossan ocksa var vaken sa passade pa att hoppa lite i hennes sang.
Vi gick upp, jag sprang ner och snodde nagra chokladflingor av Rence for jag var hungrig.
Gjorde i ordning oss, jag skulle inte duscha sa jag tog tiden till att spela lite kort med mig sjalv mest Jossan duschade och blaste haret. Gick ner och at vara futtiga mackor som var kvar.
Hur tidiga som helst var vi men vi tankte att vi aker till jobbet anda sa kan vi sitta vi datorn.
Gick in pa vart vanliga lilla cafe och Jossan kopte sig en macka och gav mig halva! =)
Hon lyckades saklart spilla tomat pa sin vita del av trojan, inte den roda haha! Men det gick bort som tur var.

Sa nu sitter jag har vid min dator och ar lite nervos infor motet sen, ska gora ett "invitation letter" nu! =)
Sen ska vi ga har ifran for sista gangen och troligen aldrig mer komma tillbaka mohaha! :D
Och IMORN kommer jag hem, UNDERBART!!

varat fina tal som JAG ska halla sen, jossan ar en feg-gris och vagrar saga natt!!
its our last day and we want to take the opportunity to say  thank you all for taking care of us this time, specially ivan and lou. we have really enjoyed our stay here at EC office and we wish the company and all of you good luck in the future! we put some candies on the desk here for you. thank you so much! bye!

det gick jattebra pa motet och dem tackade oss osv hihi :) dom blev jatteglada for godisarna vi kopt sa det var ju bra att dom gillade dom haha :P nu sitter jag o vantar pa att ivan ska bli klar med mina papper som han ska fylla i om hur jag har uppfort mig, hihi spannande :P
sen ska vi ga o kolla lite sen kaka pa KFC :D sen bara umgas med de andra tjejerna och hoppas att tiden gar fort tills imorn ;)

Ok nu fick jag mina papper och Ivan har skrivit massor med snalla saker guud va bra :D:D
jag fick alla A utom 3 som var B, sa jag ar nojd! :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0