24/10 Onsdag MALTA

Idag ar det heller ingen vanlig dag, dor det ar Stahlbergs fodelsedag, hurra hurraaa hurrraa! =)
GRATTIS Malin som ocksa kan komma in pa krogen lagligt nu tihi! ;)

Idag ar det jattevarmt och fint vader ute an sa lange, jippie! :)
Skulle dar emot inte forvana mig om solen gatt i moln och det ar svinkallt nar vi slutat jobbet sen hehe..
Men om vi har tur och det inte blir sa sa ska vi pressa pa taket, yeah! :D
Och kanske bada? Har ju bara badat en gang innan och det var ju mitt i natten hehe.. :P

Tank, om en halv vecka, pa lordag, sa har vi gjort halva tiden har. Helt sjukt vad fort det gar!
Fast pa samma gang gar det sakta... Igar nar vi satt och at och det var typ 150 pers som satt och prata pa samma gang (ljudnivan var inte den bekvamaste) och det lukta konstigt fran maten och jag madde allmant daligt och bara tankte pa min familj och min sang och Danne och alla kompisar sa ville jag bara aka hem! :(
Men nu nar det ar ny dag och nytt fint vader sa kanns det bra igen, nya tag sa att saga! :)

Pa jobbet idag har det inte vart natt speciellt, Jossanloppan spillde ut halva sin tekopp pa skrivbordet HAHA! :)
Det var kul, + att hon har lyckats med en annan rolig sak!
Hon skriver ju ocksa blogg och det fick hennes kara arbetskamrat Clint reda pa sa han fraga o han kunde fa adressen sa han kunde kolla. Da tankta ju Jossan att det inte spelade nan roll for han fattar ju inte svenska anda. Sa han fick den, och det roliga ar att han spelar i samma band som en svensk som oversatte allt for han.
Och Jossan har ju skrivit massa om han, att han ar snall och gor sa och sa. Spelar i ett band bla bla Clint ar rolig Clint bjod mig pa kakor hihi. Det later ju nastan som att hon ar kar i han.
Men hon vill ju bara beratta vad som hant under arbetsdagen men nar han laste det sa blev det ju fel mohaha! ;)
Sa nu skams Jossanloppan jattemycket nar hon ska till jobbet, men jag tror de skojat bort det nu hihi! =)
Stackars lilla Jossan! :P

Tusan nu smyger molnen sig in igen, aaa vad arg jag blir! Det hade varit mycket roligare att vara har om det hade varit jattefint vader och varmt. Inte regna och blasa! :( Men nu ska vi vara positiva, det kommer nog! :D

Nu ar snart antligen dagen slut, 20 minuter kvar och jag har inget att gora.
blev fardig med ett laaangt uppdrag! Har gjort en lista over alla hotell EC samabetar med och skrivit ner fullstandigt namn, telenummer, fax, mail och hemsida. PUST. Men skont att ha natt att gora! =)

Efter jobbet akta vi hem fortast mojligt. Jag var skittrott och jattehungirg.
Lagade mat snabbt som tusan och slangde i oss. Ahh va gott det var, wok! :)
Sen handlade vi brod i lite godis hehe! Sen laste jag ut min korkortsbok! :D Sa nu har jag borjat om pa nytt i den haha. Sa nu hoppas jag verkligen jag kommer klara provet! =D

Somande tidigt, skoont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0