26/10 Fredag MALTA!

Idag ar det annu en dag som inte ar en vanlig dag (jag kanner personer som har fyllt ar hela veckan an sa lange)
for idag ar det Frida min lilla kusin fran Hedekaaaaas som fyller 16 ar! :) Massa grattis till dig! :D

Idag gick vi ocksa upp tidigare for att aka till EC skolan igen och hamta tillbaka vara pass och biljetter for Sicilien.
Nu ar allt klart! :)

Pa jobbet ar det helt som vanligt, som jag brukar skriva. Forlat om det ar trakigt att lasa...
Ska fa sluta 3 idag, skoont! =)
Har har ni forresten Jossan pa bussen i morse! ;)

image96

Jaha da satt man har igen och har inte natt alls att gora. Ivan ar i mote hela eftermiddagen haha! :P
Skulle hjalpt Marda med en sak men vi insag att det var lite for komplicerat, hon sa att det till och med var for svart for henne sa vi skippade det! :P

Larde mamma hur man anvander msn idag sa vi har skrivit lite dar, kul! :)

Jag slutade jobbet lite tidigare sa jag handlade lite mat och akte hem, Jossan kom senare! =)
Gjorde i ordning oss och gick till Preluna for att ata dar med de andra tjejerna! =)
Jattemysigt och trevligt. Sen gick vi hem till oss for att lite senare ga vidare till Paceville.
De andra gick ut men jag madde inte sa bra och hade lite huvudvark sa jag stannade hemma idag.
Kandes bra eftersom vi skulle upp sa tidigt! :) Var sa gott att bara slockna i sangen.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0