29/10 Mandag MALTA

Var riktigt trott nar jag vaknade pa morgone efter att det blev ganska sent igar. Madde inte sa bra heller.
Menmen, upp skulle vi. Gjorde i ordning oss och stack ivag till jobbet.
Usch va seg jag var, madda inte sa bra och var jattetrott. Kandes som jag skulle spy nar som helst.
Men dagen gick som vanligt anda, fick servera kaffe till nara som hade mote, vada slav!
Och antligen tog den slut. Ville bara hem och sova...

Nar vi kom hem borjade vi laga mat, makaroner, agg och kottbullar.
Vania kom och sag hur vi hade det, hon tyckte det var fint! :)
Pachara och Camilla var ocksa med, bjod dem pa mat. Fick mumsig marabou choklad av Vania som hon hade over. Sen gick hon hem och vi 4 tjejer gick till Paceville och kollade igenom varenda affar, finns jattemycket fint som jag vill ha verkligen. Inte sa dyrt heller men det kommer inte fa plats i min resavaska hehe..
Fick kopt lite smasaker iaf! :)

Sen tog vi bussen hem, trotta som tusan!! Pratade i telfeon med Daniel sen blev det hoppa till sangs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0