Tisdag 16/10 MALTA

Andra dagen pa praktiken, finns inte sa mycket att saga mer an att jag fick lite nya uppgifter som att skicka ut en massa mail till aganter och be dem om flyguppgifter till alla studenter.
Hade med oss mackor som vanligt och lite frukt! =)

image33image34

Efter jobbet lagade vi fullkornspasta och kottbullar och nan konstig sas, men ganska god anda! :)
Sen gjorde vi inget sarskillt, slappade och hoppade i sang!

Louise har lovat att fixa stundeternas schema med alla utflykter de gor hela tiden som vi far aka med gratis pa, som med partybatarna till Blue Lagoon! Langtar tills vi aker dit, langtar ocksa till battre vader..
Det ar fortfarande molning! :( 
Det finns en massa saker jag langtar efter, mamma pappa och David, Danne<3, Totto och Bella och Carro och Natalja och hela bunten...

Jag har nu aven fatt ackliga myggbett i hela ansiktet, hatar dem!
Men nu tror jag var nya myggspray har hjalpt lite ocksa, sa far se hur det blir nar vi anvant den i nagra dagar..
Mitt munsar och pavag bort ocksa, kopte en supersalva pa ett apotek har i Sliema forsta dagen och den har verkligen hjalpt, sa nu vet vi att vi kan lite pa de Maltesiska medicinerna! ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

JAg hoppas du har det riktigt bra där nere :DOch ja hoppas ni får bättre väder ;D det är inte jobbigt där nere då? Kramar hanna axelsson

2007-10-17 @ 15:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0