Angkor Wat med bilder.

















































































Sa det var det! Har inte kunnat fixa detta pa grund av att det inte funnits nagra bra datorer tillgangliga.
Men nu antligen! Angkor Wat kommer jag aldrig glomma. Overkligt.

Nu skall jag ga och vacka de andra tjejerna och sedan dra till stranden for att steeeeka, mums! :)
Ar alltsa kvar i Thailand pa Koh Lanta. Alskar denna on!

Kommer flyga till Malaysia 22e december och tillbaka direkt for att fa forlangt visum.
Hoppas ni har det mysigt hemma i dessa advents- och luciatider! :)
Min alskling Sune fyllde ju 2 ar pa just Lucia, stora pojken! <3





Saknar Sunisen! :( Och alla er andra ocksa saklart!

Kommentarer
Postat av: Sune

Saknar dig också min smis!

Vilka fantastiska bilder!

Puss o Kram från Sune

2010-12-15 @ 08:43:57
Postat av: Natalja

Du ska inte stanna lite på Malaysia då? Känner en tysk där, du kanske kan stanna där om jag frågar? =)

2010-12-15 @ 15:59:49
Postat av: Lisbeth

Underbart vackra bilder vännen. Här hemma är det kallt men snart kommer julen med sin värme. Ha det underbart gott på din fortsatta resa. Kramar i massor

2010-12-17 @ 10:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0