Beijing Zoo

Ni Hao!! Hoppas allt ar bra dar hemma! Det ar ju mandag och allt! ;-)
Har ar det finfint! Fick mig en riktig sovmorgon, somnade tidigt igar for jag missade att aka med till bion. :/
Orkade anda inte ga upp nar klockan ringde halv 6 imorse for att aka till parken. Stangde av alarmet och vaknade 11 istallet. Gott!! :-) Far bli i morgon istallet.

I morgon bar det aven av till Shanghai! Kopte en tagbiljett nu, kommer ta ca 24 tim. Trevligt haha. :-)
Nu sitter jag har och dricker min vanliga lemon/honey tea. Det ar riktigt mums!
Och idag har jag blivit generad ocksa haha! En kille i mitt rum fran Danmark, Nickie heter han, talade namligen om for mig att jag pratar massor i somnen och att jag till och med gatt har om natten!

Tyypiskt! Pinsamt. Jag minns har om natten nar jag vaknade av att jag stod i rummet, jag latsades da som ingenting och gick pa toa som att det var meningen. Hoppades att ingen markt natt. Men tydligen haha..
Men men, inte sa mycket man kan gora at det haha!

Men det ar inte sa farligt om man jamfor med vad en annan kille forde for ljud har om natten.
Dem hade namligen varit ute och sent pa natten kom han hem och hade med sig ETT KROGRAGG!
HUR smart ar man da, nar han bor i ett 12-badds rum?! Vi horde det mesta och hur han sa till henne: "No worry, they are sleeping!" Hahaha. Usch. Sa kan det ga! :-P

Sa till dagens handelser! Beijing Zoo fick det bli en liten tripp till, och det blev jag och dansken som akte dit. =)
Det var kul att se djuren, speciellt jattepandorna! Men fyy vad hemskt dem lever dar.
Det ar litet, trangt och skitet. Stackars dem! :-(


Pandorna ar valdigt trotta och hungriga av sig hihi :-)


Nagra latmaskar till, saa sota. Vill krama!


Mot maten!!


Mmm yummie!


Haha dem var sa charmiga!


Ser ni tjuven?


Haha skon stil!


Skatan ar inte radd iaf haha.


Lite gren ar aldrig fel!


Sooot! :-D


En annan going utanfor som lag och kliade sig! :-)


Herr Nilsson :-D


Vit tiger!


Sherikan :-)


Mofasa :-)


Nickie och jag provade nagra mystiska sticks.
Vi undrade vad det var for natt. Sag ut att kunna vara karameliserade cocktailtomater :S
Eller runda korvar.
Men det var faktiskt typ natt slags miniapple/jordgubb som var karameliserad. Mums men sott. :-)


Stackers elefanten. :-(


Bebiselefant!


Hoppande kangru haha.


Hopp hopp!


Lodjur? :O


Bjornar. :-D


Teddybjornen Fredriksson :-)


Vill ha mat :-)

Manga trakiga djurbilder kanske men det var det som dagen bjod pa for min del.
Trevligt var det iaf! :-) Nu skall jag vara social. Hors kanske inte i morgon for da ska jag sitta pa ett tag heeela dagen och natten och morgonen. Men pa onsdag forhoppningsvis. Ha en fin mandag! :-)


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Hej Lisa Nu har jag läst allt du skrivet Det var mycket intressant ska följa dig på ditt äventyr. Ha det så gott och var rädd om dig Kramar i massor till dig

2010-11-24 @ 14:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0