Stockholm

Äventyret börjar i huvudstaden. Kom hit i söndags, flög upp till Bromma flygplats, vilket passade väldigt bra för i just denna stadsdel bor Bella som jag skall våldgästa dessa dagar.
Hon är bra snäll den där Bella! :-)


Lilla Stockholm ;)

Så i söndags morse lämnade mamma, pappa & Sune av mig på Landvetter. Sune bajsade precis vid ingången hehe.
Skitjobbigt att säga hejdå var det, fick hålla mig från att böla så att dem inte skulle se.
Men väl inne på flygplatsen gick jag runt för mig själv och grinade, haha!

Det gick i alla fall fint att flyga till Bromma, flög med Malmö Aviation.
Jättebra verkligen, bjöd på muffins och kaffe och varma handdukar och grejer. :)

Bella kom och mötte mig sen lagade hon köttfärssås & spaghetti till oss, mums! :)
Efter det blev det en prommis runt i Bromma. Gick ner vid vattnet, inga dåliga villor som låg där kan jag lova.
Mötte även Erik Segerstedt i mörkret hihi. en vart det godis och rötjutsmys! <3


Jag och Bella sommaren 2007 Smögen :-)

Igår åkte Bellis till jobbet tidigt, jag sov länge och kom mig inte in till stan förrän vid 4, smart!
Då är det verkligen som minst människor i rörelse också haha. Jag hade kunnat åka hela dagen men men.
Är inte känd för min snabbhet direkt. ;) När jag fixat det jag skulle åkte jag och hälsade på Ollie och hans två sambos hihi. Trevliga killar. Sov där istället och åkte hem till Bella igen vid 12 typ.


Olliepollie!

Nu sitter jag här glor. :) Mailar lite med ett hostel i Peking som jag tänkt boka bädd hos, letar efter min bankdosa som jag lyckats förlägga på 2 min nånstans i Bellas lägenhet. :S
Skall snart gå till affären och köpa lite chirre och annat gott kanske som vi kan mysa med ikväll. Imorn blir det upp tidigt, planet mot Beijing lyfter 08:25! ;) Ha en bra dag!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

låter som en bra början på ditt äventyr Lisa :)! Lova att blogga så jag håller mig uppdaterad. Fy va konstigt det känns att du inte är hemma längre :( även om jag inte har sprungit ner din dörr det senaste så har du ju alltid funnits där! Tur att tiden kommer gå fort här hemma! Och när du kommer hem hoppas jag en pigg och frisk Emelia väntar på att få träffa dig.

Kärlek till dig från mig

2010-11-16 @ 15:40:19
Postat av: Lisa

Va go du är Johannis! Ja det hoppas jag med på, eller jag vet att det kommer vara så! =) Kommer sakna er sååå!! Kärlek <3

2010-11-16 @ 16:01:34
Postat av: Mona

Hej Lisa! När du läser detta så har du landat i Peking. Hoppas att du får en fantastisk resa, nu sitter jag och googlar på allt trevligt som du skall få se i verkligheten:-)

Ha det så jättebra!

Kramar Mona

2010-11-17 @ 09:18:09
Postat av: Mona

Hej Lisa! När du läser detta så har du landat i Peking. Hoppas att du får en fantastisk resa, nu sitter jag och googlar på allt trevligt som du skall få se i verkligheten:-)

Ha det så jättebra!

Kramar Mona

2010-11-17 @ 09:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0