Linnea har anlant och har insett att jag aldrig mer skall paddla!!!

Ja nu ar hon antligen har min lilla van Linnea! :-)
Motte henne i hamnen i morse! Efter att hon installerat sig i vart rum i smyg haha (vi har inte informerat hotellet om detta da vi forsoker undkomma extrabetalning haha) sa begav vi oss ut pa ett paddelaventyr!
FY tusan vad jobbigt det var! Tror det var natt fel pa den for den gick inte att styra!
Vi sicksackade hela tiden haha. Till slut efter manga om och men sa anlande vi till en liten o bredvid Koh Tao vilken tydligen var en av tio liknande i hela varlden. Paminde om Maldiverna, inte for att jag varit dar men..

















Harligt va!! ;-)
Kommer dock ha varldens traningsvark imorgon da jag tog i sa mkt haha.
Gav upp pa vagen hem och paddlade i land mycket tidigare an vid vart stalle och gick tillbaka sista vagen och skjot kanoten framfor oss hihi. Men kul hade vi! :-)



Linnea hade med sig presenter till mig bestaende av en Marabou mjolkchoklad fran henne och godis, ok, tidning och lite SUNEHAR <3 fran mami & papi! Fick tarar i ogonen nar jag hittade Sunes hartuss haha!
Det ar den som ligger i mitten med ett rott band! :-) TACK! <3


En bild fran igar kvall da vi akta upp pa ett av bergen och kakade pa en restaurang med utsikt over on.
Morkt var det men valdigt vackert och mysigt.
Vanessa var med oss, en jattetrevlig tjej fran Stockholm som bor pa samma stalle som oss och gar dykutbildningen med killarna! :-)
Ikvall skall vi till restaurangen vi at pa typ forsta kvallen har som har varldens godaste kott, mums! :-)

Och sa far vi ninte glomma att namna att Malleballe niog hanger med till Bali, tjoohoo!! :-D

Hors snart igen! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0