3/11 Lordag MALTA

Idag gick vi upp tidigt for att ta bussen till Golden Bay! :)
Tydligen en jattefin strand och ett stort + ar att Brad Pitt har vart dar sa da var vi ju tvugna att aka dit! ;)

Val dar fick vi se att det verkligen var sa fint som vi hort! :D Underbart vader pa detta gjorde ju ingenting.
Lag och solade en stund tills vi blev storda av en gubbe som tjatade om att vi skulle aka med i hans bat och kolla pa massa grottor och blatt vatten. Vi har ju redan gjort en san resa vid Comino sa vi sa nej.
Men han fixade ett battre pris for oss sa vi fick val aka med da, skulle ju bara ta 1 timma..

Men jag angrar det verkligen inte, grottorna var verkligen sevarda och vi fick bada i klarblatt vatten som reflekterades pa kroppen, hur haftigt som helst! Bilder kommer pa det snart! :)
Riktigt kul var det, sa tur att vi akte med! :)

Pa vagen fastnade vi ocksa i en gubbes fiskeline haha, sa Charlie som var batgubbe hette fick fiska upp draget och kasta tillbaka det for linan gick ju sonder hahaha! :P Pinsamt..

Sen akte vi tillbaka, solade en stund till och sen tog vi bussen hem for vi sag att det var ovader pa vag.
Nar vi kom hem somnade jag en stund, regnet kom. Sen duschade vi och gick och kakade fish and chips pa en liten restaurang. Det var ingen dalig laddning vi fick, hur mycket mat som helst och jattegott var det! :)
Mums! :) Sen gick vi hit och sitter har och nordar oss haha istallet for att vara ute och festa. ;)
Ska ga hem och lagga oss snart for vi ska pa marknad imorn igen i Valletta! =)

Golden Bay mm! =)

Najs :)

Har ar gubbens bat :)

Nagra av grottorna vi akte till! =)