5/11 Mandag MALTA

Idag ar det bara 4 & en halv dagar kvar tills jag aker hem, aaaah vad jag langtar!!!!!
Vill hem nu nu nu nu nu nu NU!!! Helt sjukt vad jag langtar tills lordag morgon nar vi gar upp tidigt for att aka till flygplatsen, aaahh!! Varfor gar tiden sa sakta? :(

Jaja, idag har jag gjort mina vanliga sysslor pa jobbet, vart uppe och pratat med Rachel ocksa och stallt lite fragor till henne om EC med mera. At nudlar till lunch om det ar intressant att hora..

Ar supertrott och vill bara hem och sova bort tiden sa det blir morgon igen och en dag narmare hemresan..

Nu slutar jag om 10 minuter JIPPIE! :D Ska bli skont att komma hem..
Efter jobbet ska jag och Jossan ga och kolla i lite affaren, handla lite mat och sen hem, kaka pasta med nagon sas och sen slappa och sooova!! :D:D

Pratade med Danne idag igen, blir lite lattare med hemlangtan att fa hora hans rost oftare.
Du ar sa rolig, skrattar alltid at dig! :)

Kopte en till troja nar vi kikade i affarerna forresten! :)
Imorn ska jag kopa natt till min kara bror. Mamma, pappa, farmor&farfar, mormor&morfar ar det redan fardighandlat at! :) Till Bella och Titti med, Danne med nastan, ska nog kopa natt litet mer tror jag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0