6/11 Tisdag MALTA

Ojojoj nu ar det en dag narmare hemresan, haha vad jag tjatar om det men jag langtar verkligen hem!!!!!!
Vill aka nu!! =D=D Kan inte forsta hur tiden innan denna veckan har gatt sa fort, 3 veckor bara sadar helt plotsligt borta! Och nu nar vi borjar narma oss hemfard sa gar den har sista veckan hur segt som helst.
Den kommer kannas minst lika lang som de har 3 veckorna tillsammans, usch..
Men men, jag kan inte gora sa att tiden tickar fortare sa far val vanta som alla andra, typiskt..
Inatt vaknade jag av att Jossan lag och sms:ade, kunde inte somna om for hon skrev typ hur langt sms som helst haha sa jag lag vaken i nagra timmar, men jag ar inte sa varst trott idag, inte an iaf! ;)

Nudlar till lunch idag med, hmm och ett apple! =)

Sitter och vantar pa att fa sluta men det ar jattelang tid kvar, segt! :( 2 och en halv timma!
Om nan vet hur man far tiden att ga fortare sa snalla sag det till mig! :)
Tanker pa hur mysigt jag och Danne ska ha det nar jag kommer hem. Ska mota han pa ishallen sa fort jag kan nar jag kommit hem. Sen ska vi aka hem och dar ska maten vanta pa oss som jag har bestallt: HEMLAGADE PANNBIFFAR MED BRUN SAS OCH POTATIS! Ah vad jag saknar det, ska bli underbart gott!
Sen har jag aven bestallt lite vin som vi ska dricka och kolla pa film och ata lite gottigott kanske och bara mysa, mmm vad jag langtar! :)
Sen sa ska jag sova hur lange som helst, sen gora i ordning mig och sa ska vi ta bussen in till stan, eller rattare sagt Torp dar jag ska byta min plattang som gick sonder igar buhu :( min nya fina braiga plattang bara small till hur hogt som helst nar jag plattade haret, blev jatteradd. Tur att jag har san dar garanti sa jag kommer fa en ny! :)
Jag ska aven kopa mig en mossa tror jag! =)
Sen aker vi nog hem till Danne, myser och sen pa Mandag borjar min intensivkurs, jippie! :)
Haha marks nog att jag langtar hem! ;) Men innan allt detta sa ska jag krama mamma pappa och min lille lille bror ocksa! Stackars mamma opererade sig i torsdags i foten, men hoppas det blir mycket battre nar det lakt iaf! =)
Sa nu far hon ligga och vila och bli omhandertagen hela tiden! :)

Haha, tankte att tiden skulle gatt lite fortare nu nar jag skrivit lite men icke, bara 10 minuter ahh!
Pratade nyss med min trevliga kontorskamrat som hittade mig pa Facebook, fick aven forklara for henne att hon har hittat ett "lammkott" som vi sager har i Sverige for hennes kille ar 2 ar yngre an henne (han som ar svensk) wohejj! :) Haha hon tyckte nog det lat konstigt men om hon berattar det for sin kille sa vet han sakerligen vad hon jag menade! ;)

Hihi, roligt jag och Jossan har, sitter ju pa varsin avdelning pa kontorena och skriver till varandra hela tiden.
Typ om nar vi ska ga och ata, vad de andra pa vara avdelningar ater och vad de gor och pratar om.
Vi skriver om vad vi ska ata for middag nar vi kommer hem och vad vi ska gora efter jobbet och blablabla haha.
Nu planerade jag att jag maste fa aka hem till Jossan nar vi kommer hem och halsa pa alla hennes roliga djur som hennes papegoja Rolf (HAHA) och hennes hundar Olle och Doggelito och katterna och hastarna och sa ska jag prova att ga pa hennes mjuka golv for har hort rykten om att hon ska ha mjukt golv serrni hihi! ;)
Jaja nu har jag tjatat massa i onodan, lite tid gick iaf! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0