30/10 Tisdag MALTA

Vaknade med varldens huvudvark och madde riktigt illa, hemskt var det..
Sa bestamde mig for att stanna hemma idag, hade inte klarat av att ga till jobbet aven om det inte ar sarskillt kravande. Blir for mycket!
Sa stackars Jossan fick ga till jobbet sjalv idag. Jag sov jattelange och gud sa skont det var.
Annu battre blev det nar jag fick serverad frukost, agg och bacon inte fel, av Rence som fatt ledigt nagra dagar for hennes pojkvan kom i lordags och ska vara har i 2 veckor. Mario heter han, jattesnall och trevlig kille!

Hade fortfarande huvudvark och var hur trott som helst men kandes lite battre nar jag kommit upp och atit och duschat och tatt mig en alvedon. Gick en promenad senare pa dagen och fikade en svang med Pachara och Camillla, drack en hejdundrans massa te. Kandes gott!

Sen bar det av hemmat, trott och sleten. Jossan och jag bestamde oss for att ga till grannrestaurangen och prova pa kanin vilket inte var en hojdare, lamnade nastan all mat. Fick bestalla en glass och ata som trost!
Gick hem och la oss, trotta trotta trotta ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0