Fredag 19/10 MALTA

Tank att imorn har vi redan vart har i en vecka. Det har gatt sa fort!
Bara tre veckor kvar, kommer inte vilja aka hem da om det fortsatter sa har, forutom att det ska bli skont att slippa myggorna da, och traffa alla hemma... Hmm! :P

Idag var Ivan tillbaks, frisk och kry! Sa idag har jag gjort ungefar desamma som vanligt.
Men han hade dock inte sa manga uppgifter till mig pa formiddagen sa jag fick hjalpa en annan tjej vid namn Marda (tror jag), skitrolig och kack iaf! Har rensat hennes papper och det var ingen liten bunt kan jag saga.
Men da gar tiden iaf! :) Nu har vi precis haft lunch, ska fortsatta med sorterandet nu...

Och sa maste jag bara skriva att vi har iaf pratat med den svenska chefen idag, den perfekta svenska chefen.
Hur vita och raka tander som helst, fina klader och smal och sot! Plus att hon var faktiskt jattetrevlig och snall! :)
Vi ska namligen ta oss en tripp till Sicilien nan av kommande helger. Inte imorn for da gar vi nog under.
For stora vagor hehe! Hon ska hjalpa oss att boka sa nu vet vi att det blir av iaf, skoj ska det bli! =)

Nu har alla pa hela kontoret dratt pa mote, lugnt och skont och tyst! :)
Sitter bara har nu med ett rodprickigt ansikte pa grund av blodsugarna och har inte sa mycket att gora, ar mycket trott for fick ju inte sova sa varst mycket i natt som sagt hehe, jadrans myggor... 
Vantar pa att fa ga hem, ska bli skont med helg, hoppas vi hittar pa natt skoj! :)
Om det blir finfint vader ikvall drar vi nog med partybaten till Comino och Blue Lagoon! :D
Hoppas nu det dar motet tar laaaaaang tid hihi! Man ar ju helt slut efter en veckas kontorsjobb! :)

Efter jobbat lagade vi tacos nar vi kom hem! ;) Gott blev det.
Sen gjorde vi iordning oss och lite senare drog vi ivag till Paceville och kollade in de olika barerna.
Riktigt skoj hade vi! :D Och pa hemvagen var vi sa varma efter all dans sa vi tog oss ett dopp i havet! =)
Lyckad kvall far jag saga! :)

image51image52image53

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0