Bangkok just nu..

Tjoho, sitter i Bangkok nu efter annu en hiskelig bussresa haha.
Skulle vara en sovbuss fran Siem Reap till hit med filt och kudde och grejer men icke sa nicke.
Helt vanlig jakla buss med kalla plastsaten haha!
Skitmycket folk var det med men jag var snabb som blixten och lyckades fa tva saten for mig sjalv. :)
Sa jag kunde bre ut mig "lite". Efter manga om och men var vi framme iaf.
Fick bara 15 dagars visum i Thailand nar man anlander via buss. Sa maste fixa langre nu..

Har bland annat varit med om denna natt hur en kambodjan mobbar en japan for att han pratar roligt.
Haha gud vad kul det lat. :-D

Kopte nyss en flygbiljett till Phuket, mycket dyrare an buss/tag men jag pallar inte det nu haha.
Skall mota upp nagra svenska tjejer dar som jag traffade i Beijing. :)

Lovar att uppdatera Angkor Wat med bilder snarast!

Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0