Hongkongs Lasershow & hamnen 1-2th Dec 2010 :-)

1:a December var en valdigt varm och solig, harlig dag har i Hongkong!
Jag gillar verkligen det har stallet, skall definitivt hit igen och shoppa!
H&M har sjuuukt fina saker, vill kopa allt men det gar ju inte. :(

Denna dag blev det lite allman rundvandring, kika i affarer, fixa flygbiljett osv.
Kvallen gick vi och kollade pa lasershowen dem har i hamnen varje dag kl 20.00.
Sjukt grymt var det! Laserstralar fran varje byggnad, harlig musik, mangder med folk.
Det var riktigt coolt! :)


Fran hamnen. :)


:)


Coolt :)


:D Det har far man inte missa nar man ar har!

Dagen efter, den 2:a december, sa letade vi upp ett gym dar jag kunde trana Bodycombat senare samma kvall.
Efter det satte vi oss nere i hamnen och bara njot av solen, vattmet och utsikten.


Bild fran staden, under en vag :)


Sparvagn :D


Ren tunnelbana!! :D


Hello Kitty, tankte saklart pa min fina van Titti hihi ;)


Vackra hamnen.


:)

Underbar dag, pa kvallen gick vi och kakade pa PizzaHut vilken ar en typ lyxrestaurang har hahaha.
Varldens service fick vi, fyllde pa vara vattenglas sa fort man tatt en mun osv.
Fick fejka att jag var allergiker sa jag fick det jag ville haha, gott var det iaf.
Pasta med raksas, mums!! :)

Dagen efter tranade jag bodycombat som sagt pa kvallen. Saa haftigt var det.
Hur bra instruktor som helst och jatteharliga deltagare. Har traningsvark idag haha. ;)


Kommentarer
Postat av: Linnea

det är verkligen en häftig stad.. flyger du till vietnam ida då.. åker hon viv oxå me?

puss

2010-12-03 @ 09:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0