Kambodja!!!

Halla! Orkar inte skriva sa mycket nu eller ladda upp nagra bilder for den har datorn ar sjukt seg.
Den lyssnar liksom inte!

Tankte bara skriva att Kambodja ar saaaa bra!
Vill hit igen och upptacka fler stallen for kommer namligen bege mig till Bangkok imorn kvall eller under onsdagen nagon gang.

Var pa Angkor Wat idag och jag vet inte hur jag skall lyckas forklara hur det var for det gar nog inte.
Det var helt otroligt. Sa stort att man inte kan ana, och sa gamla bevarade tempel sa det ar nastan laskigt.
Alla borde aka hit nan gang!

Nu skall jag kaka nagot sen ar det bli att sova tidigt for skall aka harifran 04.30 imorn morgon for att bege mig till Angkor Wat igen och kolla in hur det ser ut nar solen gar upp. Har aven en del av omradet kvar att upptacka.

Hors sakert imorn, ha en bra mandag! ;)

Kommentarer
Postat av: mona

Hej! Nu fattar inte jag- skulle inte du vara en vecka i vietnamn och sedan en vecka i Kambodja,innan Thailand? Men du åker redan nu? Du gör ju helt rätt om du känner dig ensam, men jag hoppas att du trivs och tycker att det går bra!

Stor kram Mona

2010-12-06 @ 20:32:28
URL: http://minipetri.blogg.se/
Postat av: Sune

Skönt att höra din röst via skypen.:)

Puss o kram från Sune.

2010-12-06 @ 20:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0