God morgon! Idag vankas lite shopping inklusive prutning! ;-)

Eller godkvall pa er. Har ar klockan 8.24 nu.
Dagens planer ar att snart bege oss till en stor marknad dar det finns roliga saker att pruta pa hihi.
Fast jag ar riktigt dalig pa det, far daligt samvete haha.
Fast innan det vill jag egentligen till en park till och kolla in kinesernas morgonaktiviteter.
Dem star typ och ovar Kungfu och Tai chi. + att det finns utegym jag vill se med. Tanker inte trana dock!! ;-)
Sen hoppas jag att Summer Palace hinns med ocksa.

Vet ni att en flaska vatten, typ en Imsdal, kostar har inte ens 1 krona!!
Sjukt billigt. Vill man ata kostar det typ 30-40 kronor och da far man en del mat och gott ar det.
(Smakade igar!)

Tom & Ian sager att jag pratar jattebra engelska och att jag inte behover min ordbok. HAHA!
Jag tycker att jag suger, men dem jamfor mig val med sana som aldrig last engelska ens hihi.

Nej nu ska jag ga ner och se hur laget ligger. Sov gott! :-)

Kommentarer
Postat av: Linnea

klart du ska pruta..minst de halva mot va de säger ska man börja på...

tog du me kina boken, eller hur vet du så mycket om himmelska fridens torg, förbjudna staden m.m.? visst är maten god.. ååå majs... du måste även äta sötpotatisen de säljer på gatan.. den e typ ugnsbakad... JÄTTEGOD!!!

har kommit massa snö här hemma.. =( längtar bara iväg... snart snart snart...

ta vara på tiden!

massa pussar

2010-11-20 @ 07:56:26
Postat av: Pia Lagergren

Men Gud vad spännande att få ta del av den här bloggen, Lisa!

Vad duktig du är! Härligt att höra att du verkar ha det fantastiskt. Njut nu och ta vara på alla intryck och människor du möter!



Stor KRAM <3

Pia

2010-11-20 @ 12:59:45
URL: http://http
Postat av: Ali

Heeej liiiisa! Åhhh du ser ut att ha de toppen bra ju! Roligt att man kan följa dig här ju, så man vet va du gör :D

Ha de bra, baba!

Kysss

2010-11-20 @ 14:48:20
Postat av: Bella

ååhhhh lisa der ser ut som du har det jätte bnra!! kul att duy har träffat två engelska vänner, :D. ser helt fantasitkgt ut på dom platserna du varit på.. antar att de bara kommer bli bättr :) hihihi. håller mig uppdaterad här. masssssssssaaa paussar och kramar bellaaa

2010-11-20 @ 23:27:29
URL: http://b

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0