God natt pa er! :)

Ni har nog troligtvis lagt er for en stund sedan, eller ska hoppa till kojs nu. Klockan ar har 08.29.
Hoppas ni sover gott! :)

Sjalv har jag sovit bra, mina oronproppar ar mina basta vanner da jag ar valdigt ljudkanslig hehe. ;)
Han som sover under mig snarkar en del och det ar mycket ljud utifran.
Sangen ar sjuuukt hard, kanns som jag skaver med ben och knotor mot madrassen haha.
Men vad gor val det nar man ar i Peking liksom!! ;)

Nu ska snart jag och mina tva nya vanner Tommy & Ian fran England pa utflykt.
Dem kallar mig Lis for det ar mycket lattare an Lisa sager dem haha.
Skriver mer sen om vad vi gjorde.

Mona, det ar inte sa sarskillt langt fran muren harifran. Eller det beror pa hur man ser det.
Ca 7 mil harifran ar den narmsta delen man kan besoka tror jag.
Sen finns det aven langre bort. Det finns massa delar att valja pa, om man vill se muren nastan helt orord sa far man aka langre. Tror det kvittar for mig sa det far nog bli den korta delen nu nagon dag. :)

Haha Malin! Duscharna tror jag du hade tyckt varit varre har an i London! ;)

Tack annu en gang for kommentarerna! Vi hors! =)

Kommentarer
Postat av: Linnea

ni hao.. =) låter som du har de toppen... långtar tillbaka när jag tänker på de. hur är vädret? förhoppningsvis bättre än här. de gör en hel del i hur mycet man orkar med, när jag va där va de ju snö å ingen värme på rummen.. men kommer ihåg att de hade värmefläkt nere i restaurang/baren på hostelet..

du får ta dig till en stor park, tror den heter himmelens tempel.. finns iaf en del där som är "utegym".. hehe.. ser jätte roligt ut när massa oftast äldre kineser stretchar, tränar, springer, trixar med bollar... =)

sen ska sommarpalatset vara väldigt fint tydligen, men när vi åkte dit va de snökaos så vi vände innan vi hade kommit ända fram.

appropå mat, våga testa lisa.. man säger ju att de är minst farligt att testa sådant ur de små stånden och luckorna i väggen för där ser man när maten görs iordning och ofta äter kineserna där själva.bara att se till att de är ordentligt genom stekt/kokt, så som jaana skrev.

annars har jag för mig de hade bra mat på leo..

hoppas snart på lite bilder oxå.

massa pussar

2010-11-19 @ 08:56:23
Postat av: Anna

hej Lisa vad roligt att läsa om dig och att allt går bra, vi saknade dig på combaten igår och det är inte detsamma utan dig här:)glöm nu inte bort att ha "the time of your life" o ta vara på dagen. jag hade gärna varit i dina skor nu ha ha stora bamse kramen anna

2010-11-19 @ 10:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0