Har jag sagt att jag vart i himlen innan? I sa fall var det en logn for upptackte idag att det ar dar jag ar NU! ;-)

Halllaaa dar!! Nu ar jag har igen och skriver! ;-)
Har verkligen haft en helt underbar dag idag, alldeles for mig sjalv!

De andra tjejerna akte vidare igar kvall till Kuala Lumpur.
Sorgligt att ta farval men vi kommer ses pa Bali snart igen! :-)
Sa nu ar det bara jag och boysen!

Dock har dem borjat sin dykningsutbildning sa dem har vart ivag hela dagen och jag har bara legat vid stranden och haft det gott i lugn och ro! :-)
Vadret har varti gudomligt! Fasen vad bra jag mar nu!! :-D


Paradis! Har lag jag typ hela dan ochdrack islatte och bananshakar! ;-)


Islatte, mums!


Killarna kom ner efter dykningen och Mackan provade min bananshake i kokosnot! ;-)
Manlig va haha!


Chilligt!


Wickan kopte en Pina Colada i kokosnot! ;-)


Inte fel!

Ikvall skall vi aka ivag och kaka nan annanstans och bara ta det lugnt.
Killarna skall upp tidigt for att aka ut pa havet och dyka istallet for i poolen och jag skall mota upp Linnea som anlander till on runt 9! Alltsa andrade planer.
Vi struntar i Hua Hin, blev for lite tid sa imorn kommer hon antligen!!! :-D

Nej far springa upp och duscha nu! Hors av snart igen! Saknar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0